Nu och då!

I regnet och rusket här på gården värmer i alla fall sommarminnena (ur och skur är väl i och för sig inget som hindrar en bibelfjällare, jag har minsann varit ute på en långpromenad och nu är Elin, Oscar och Anton ute på en joggingtur), jag minns så väl när jag och Elin efter några dagar här tog med oss våra små fioliner och satte oss i Kvarnforsen, mysigt värre!
En annan fin stund som dyker upp i minnet var när vi var uppe på södra syter, så galet varmt och grymt härligt väder.

Åter från drömmarnas land, idag har vi lyssnat på en samisk präst, Bo Lundmark, som med stor entusiasm berättade om hur kyrkan hade varit mot samer och sånt.... och.... avslutningvis Morgon mellan fjällen på samiska, villken upplevelse!

//Eva

Kommentarer
Postat av: JAG

Ni verkar ha det välldans bra!Blir himla sugen på bibelskola själv :) fortsätt uppddatera!!!

2012-09-19 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0