En liten kärleksförklaring

Från mig till er. Nu sitter jag på bussen påväg mot Småland. Jag kom inte ens till Tärnaby innan saknaden smög sig på. Precis som att jag räknar timmar, minuter och sekunder till min nya röda panda föds i tiny zoo så räknar jag också tiden tills jag är i Hemavan med er igen. Varje dag så häpnar ni mig med era fantastiska personligheter och egenskaper. Vilken lycka ni är för mig.  Tänk på mig och be för mig den här veckan. Jag behöver all styrka jag kan få.
Kram Emmy

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men Emmy då!! Vad fin du är!
Vi tänker på dig!
Kram från mig

2012-09-04 @ 16:15:47
Postat av: Elisabet

Jag är ju inte i Hemavan, men självklart ber jag för dig!

2012-09-04 @ 16:26:20
Postat av: Emilia

Emmy, du är så fin och rolig på samma gång, allt i ett! Saknar och tänker på dig!

Kramar!!

2012-09-04 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0