Fårhagar hit och fårhagar dit!

Den här helgen har jag hängt med mina faddrar, en upplevelse jag sent kommer glömma. För det var nog första och sista gången som jag flyttade en fårhage från ena sidan vägen till andra. I lördags var vi någonstans i närheten av Sorsele och faktiskt även inne i Soresele för att hälsa på min fadders bror. Med andra ord blev det en del bilåkande, men det var trevligt. På kvällen var i deras stuga, men det gick inte att åka bil dit utan det var att hoppa i båten där vägen tog slut, inte det man är van vid direkt. Nu är jag i alla fall hemma i annexet igen. PS. Huset där min faddrar bor i skulle passa in exemplariskt i filmen jägarna. DS. /Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0