Lär känna Bibelfjällarna; del 2

Nästa namn på listan är Emma, Jessika och Joakim. För enkelhetens skull kör vi frågorna en gång till:
 
1. Ålder? 
2. Varifrån kommer du?
3. Hur du hamnade här?
4. Det bästa med Bibelfjäll?
5. Det bästa med din hemort?
6. Om du hamnade på en öde ö, vilken pryl, person och maträtt skulle du ta med dig? 
 
Emma Kristoffersson
 
1. Född 1994.
2. Från Gnosjö.
3. Jag var osäker på vad jag skulle göra efter gymnasiet, men var sugen på äventyr - då lät Bibelfjäll toppen!
4. Det bästa med Bibelfjäll skulle jag säga är den ultimata kombinationen av Bibeln, Fjället och Mötet som gör att man får utmanas och utvecklas!
5. En av de bästa sakerna är att på sommaren kunna packa badkläder och fikakorg, slänga sig på cykeln och cykla genom grön skön skog för att sedan komma fram till en glittrande sjö.
6. Till den öde ön tar jag med mig min syster, musik och pasta serverat med en smarrig sås.
 
Jessika Runeson
 
1. Född 1993. 
2. Från Kinna. 
3. Jag har hört en del om Bibelfjäll på t ex frizon så jag funderade en del på att gå här och sedan träffade jag Jocke som skulle gå här.
4. Blandningen mellan fjället och bibeln. Och att man träffar så mycket härliga människor. 
5. Att det är ett lagom stort ställe, att min släkt bor där och min församling. 
6. En kniv, jag skulle bjuda på pasta med Oskars sås och sedan kan jag inte bestämma mig om jag ska ta med mig min farmor eller Adam.
 
Joakim Warenmo
 
1. Född 1995.
2. Kommer från Björkenäs utanför Gränna i Småland.
3. Brorsan som har gått här tipsade mig och sa att de var helgrymt!
4. Blandningen mellan uteliv, inneliv, studier och folket. 
5. De bästa hemma är att bo på landet, lugn och ro och alla människor. 
6. Till en öde ö skulle jag ta med mig brorsan, min kniv och jag skulle bjuda på pannkakor med chokladsås och glass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0