Lär känna Bibelfjällarna; del 4

Hejhej. Tre till kommer här, Jonathan, Maja och Miriam. 
 
1. Ålder? 
2. Varifrån kommer du?
3. Hur du hamnade här?
4. Det bästa med Bibelfjäll?
5. Det bästa med din hemort?
6. Om du hamnade på en öde ö, vilken pryl, person och maträtt skulle du ta med dig? 
 
Jonathan Ramström
 
1. Född 1993.
2. Från Lerum.
3. Jag ville gå en bibelskola och fick tipset av en vän om Bibelfjäll, och Bibelfjäll kändes helt rätt för mig.
4. Blandningen med bibeln, fjället och folket.
5. Att det ligger nära Göteborg.
6. Min syster, en kniv och något grillat kött. 
 
Maja Dahlbäck
 
1. Född 1994,
2. Från Arnemark, byarnas by en bit utanför Piteå, städernas stad. 
3. Jag fick tips av folk som gått här förut att det var sjukt bra, och då tänkte jag att jag kanske inte skulle tycka det var så dåligt heller.
4. Folket, fjället och lektionerna.
5. Människorna och skärgården.
6. Penna, min syster Hanna och potatisburgare.
 
Miriam Nilsson 
 
1. Född 1994.
2. Från Skellefteå, men har bott typ hela livet i Piteå.
3. Maja och Sara tipsade mig om det och det lät gött, dessutom kändes det roligt att komma tillbaka till Hemavan där jag varit så mycket förr då jag var liten.
4. Den fantastiska naturen, utförsåkningen, intressanta disskutioner på lektioner och självklart det goa folket! 
5. Att Piteå är en sån mysig stad och vännerna. 
6. Kniv, Agnes och palt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0