Lär känna Bibelfjällarna; del 5

 Och här kommer de tre sista Bibelfjällarna i vår eminenta presentationsserie! Olivia, Samuel och Sara står på tur, och frågorna kommer som vanligt här: 
 
1. Ålder? 
2. Varifrån kommer du?
3. Hur du hamnade här?
4. Det bästa med Bibelfjäll?
5. Det bästa med din hemort?
6. Om du hamnade på en öde ö, vilken pryl, person och maträtt skulle du ta med dig? 
 
Olivia Arnsäter 
 
1. Född 1993.
2. Från Tenhult som ligger utanför Jönköping.
3. Jag kom på i vintras att jag ville gå bibelskola så jag började googla på skolor. Jag hittade Bibelfjäll och kände att dit ska jag. 
4. Det bästa med Bibelfjäll är variationen på lektioner, alla naturupplevelser, att man får kämpa ibland och alla skratt.
5. Det bästa med Tenhult är att det ligger nära Jönköping ;) Nej men vi har en unik butik som heter Butiken där man kan hitta mycket fina saker!
6. Till en öde ö tar jag med mig min syster och en kudde. Vi skulle äta laxpasta.
 
Samuel Karlsson
 
1. Född 1994.
2. Från Lycksele.
3. Jag såg först att Bibelfjäll fanns då jag var på Duvan cup, sen växte bara lusten att gå mer och mer.
4. Att få fjällvandra, bara vara i fjällen.
5. Allt finns och det är nära till allt, men bäst är Lycksele GK. 
6. Bibeln, Jesus från Nasaret och blåbärskaka
 
Sara Marklund
 
1. Född 1994
2. Från Piteå.
3. Jag hörde av folk som gått här att det var fantastiskt, sen har folk tipsat mig att gå här. Det lät som att det passade mig perfekt så jag sökte.
4. Människorna, naturen, konceptet och Gud.
5. Hmm. Piteå. Piteå Havsbad, snön, midnattssol, familjen, skärgården.
6. Kniv, Flygande Jakob och brossan Arvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0